Kategorie

FAQ - často kladené otázky

1. Jakou verzi aplikace si mám zvolit, Standard nebo Profi?

Pokud budete stahovat, odesílat a archivovat datové zprávy jen na jednom počítači, stačí vám verze DSArchiv Standard
Pro použití na více počítačích s možností instalace MySQL server si vyberte verzi DSArchiv Profi.

2. Co znamená pořizovací licence a program podpory aplikace?

Pořizovací licence je cena, kterou jsme ohodnotili aplikaci, práci nutnou k jejímu vývoji a cenu prostředků, které je nutné vynaložit na vývoj aplikace. Důležité pro vás je, že ji zaplatíte jen jednou při pořizování aplikace.

Abychom byli schopni aplikaci inovovat a poskytovat vám technickou podporu, vznikl program podpory aplikace. Umožňuje vám zajistit si nejnovější verze aplikace a používat v případě nutnosti naši plnou technickou podporu. Tento model používají i jiné známé aplikace, jako např. účetní programy Pohoda nebo Money.

3. Jaké je řešení běžných technických problémů?

Protože DSArchiv komunikuje se službou datových schránek prostřednictvím tzv. webových služeb, může přirozeně docházet k jistým obtížím, které závisí na nastavení vaší sítě, firewallu apod.  

Pokud se takové problémy vyskytnou, většina z vás zvládne problémy vyřešit sama. Pro přehlednost uvádíme některé z typických problémů, které se vyskytují při provozu aplikace. Pokud se vám problém nepodaří vyřešit, kontaktujte nás na info@bmesoft.cz.  Budeme rádi za veškerou zpětnou vazbu.

  • Pokud nastane chyba „401:Unauthorized“, je špatně zadané ID schránky, jméno uživatele či jeho heslo.
  • Pokud nastane chyba „403:Forbidden“, pokoušíte se odeslat přílohu, která není pro danou službu či schránku určena (např. dokument není možné odeslat do DS pro komerční zprávy).
  •  „407:Unauthorized" – používáte proxy server a máte špatně nastavené jméno nebo heslo pro proxy.
  • „Cannot use connectionless proxies" – máte nastaveno používání proxy serveru ale pravděpodobně PC není  přes proxy připojeno.
  • V případě jiného problému si aplikace v adresáři ProgramDataelinkxdsarchiv vytváří aplikační log, který můžete odeslat na technickou podporu info@bmesoft.cz
  • Chyba "Třída ServicePointManager" nepodporuje proxy schéma https
    • pravděpodobně používáte firewall nebo proxy server/router, který nepodporuje zabezpečený přenos HTTPS - kontaktujte administrátora vašich IT prostředků

4. Je součástí programu DSArchiv nápověda?

Ano, součástí aplikace je uživatelská nápověda

5. Chci si koupit DSArchiv, jak mám postupovat?

  1. Vyberte si produkt / službu.
  2. Vložte do košíku a objednejte.
  3. Na vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce vám odešleme fakturu.
  4. Po uhrazení faktury vám odešleme jedinečný kód, kterým si DSArchiv aktivujete v dialogu "O aplikaci".
  5. A nyní vám už nic nebrání v používání DSArchiv, díky kterému si usnadníte ovládání datových schránek.
  6. Nevíte li si s něčím rady, obraťte se na nás e-mailem info@bmesoft.cz.

6. Jaké jsou údaje platby?

Číslo účtu pro platby: 670100 - 2200546082 / 6210, variabilní symbol: číslo vaší objednávky.

7. Mám jiný dotaz

Máte-li další dotazy, napište nám na info@bmesoft.cz.